niedziela, 16 października 2011

No cześć

Prawie dodałem wczoraj posta, ale jak na cholerę gdy go kończyłem zgasł mi prąd. I nic nie zostało. Dopiero teraz mi się zachciało coś napisać.
No więc, jak ja uwielbiam długie weekendy. To mój drugi z rzędu, ale pierwszy taki normalny. Niestety jutro już do szkoły. A w niej nie dawno się dowiedziałem, że wcale tak łatwo mnie nie wywalą, co mnie niezmiernie cieszy. Za te 40h jest tylko jakaś tam nagana. Za 100h jest dopiero komisja, na której zdecydują co ze mną dalej zrobić. Tak, więc mogę sobie jeszcze pouciekać.
Ale zapomnijmy o szkole. Coraz bliżej 11.11. A my dokładnie wiemy co wtedy się będzie działo. Bilety niedługo będą, więc wszystko co zostało zaplanowane wypali.
Dobra tam. Zacznijmy o filmach. W tym usuniętym poście pisałem o filmie "Zła Kobieta". Powiem tylko tyle. Większego gówna nie widziałem. Typowe gówno. Śmierdzi jak gówno i brzmi jak gówno. Nie wiem co Paweł myślał mówiąc, że to na prawdę dobry film. Cholerna, badziewna hollywoodska tandeta ze świetną obsadą. I tyle. Nie polecam. A dzisiaj opowiem o .. :
Johnny English : Reaktywacja
Pierwsza część była na prawdę fajna. Jaś Fasola jako najlepszy i najzabawniejszy agent. Film wyszedł w 2003 roku. Dlatego strasznie mnie i zapewne wielu innych filmomaniaków zdziwiła druga część po 8 latach przerwy. Co do drugiej części. Jeszcze lepsza. Tytułowy bohater szkoli się na Bliskim Wschodzie. Później powraca i dostaje ważne zadanie : złapać tajną grupę M-17, która szykuje atak na którąś głowę państwa. I tyle. To jest komedia, więc logiczne jest , że mu się udaje. Logiczny nie jest sposób w jaki to zrobił. Typowy angielski humor z Rowanem Atkinsonem w roli w głównej. Brzmi banalnie. Ale film na prawdę zabawny. Gorąco polecam.

Rowan Atkinson : Johnny English
Gillian Anderson : Pamela
Rosamund Pike : Kate Sumner
Jak widać pięknych Pań nie brakuje. Jeszcze raz gorąco polecam ten film.
..Widać, że dzisiaj sklejanie zdań mi nie idzie, dlatego tak szybko kończę.

Narazicho !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz