niedziela, 9 października 2011

Cześć

Znowu dawno tu nie pisałem. Ale zacznijmy od początku.
Szkoła. Coraz bardziej mi się podobała. Lekcje nawet fajne, z klasą się bardziej zintegrowałem i momentalnie klops. Zmienili mi plan w piątek. Pamiętacie jak się wkurzyłem i załamałem gdy dowiedziałem, że we wtorek mam 10 lekcje do 16:15 ? Ha. Teraz w PIĄTEK mam lekcje do 17:30. Ci nauczyciele, dyrektorzy mają na prawdę coś nie tak z głową. Kto normalny siedzi w szkole do 17:30.. Może się mylę, ale chyba tylko my. Na szczęście pierwszy piątek mamy wolny, Dzień Edukacji Narodowej się kłania. I właśnie, tutaj też. Przed 01.09 mówili, że wtedy przychodzimy normalnie do szkoły. Jednak zmienili decyzje, co mnie niezmiernie cieszy. Druga niezbyt fajna sprawa. Byłem chory przez tydzień. Poszedłem się zbadać do lekarza. Wyniki przyszły w ostatni wtorek i wstrząsnęły całą przychodnią. Podejrzewają u mnie chorobę nowotworową. Mam podwyższone granulocyty ( chyba coś takiego ), coś tam jeszcze i białko ostrej fazy. I to jest najlepsze. Norma wynosi 5 mg. Zawyżone już to 10-15 mg. A ja mam 141 mg. A to klops.. Ale co tam. Przez tą szkołę nawet nie mam czasu obejrzeć normalnego filmu. Ostatnio wkręciłem się w pewien serial. W tydzień obejrzałem wszystkie sezony. Tak na oko licząc ponad 150 odcinków. Tak mi się spodobał.
Jak Poznałem Waszą Matkę
Serial miażdży. Jest świetny. Prawie typowy sitcom. Świetna obsada. Zaczyna się tak. Mamy rok 2030. Jeden z głównych bohaterów Ted opowiada swoim dzieciom jak to poznał ich matkę. Zaczyna się w roku 2005, gdy mieszkał wraz ze swoimi przyjaciółmi: Marshallem i Lilly, którzy są parą już 9 lat. Później się pobierają (no, pierwszy odcinek pokazuje oświadczyny Marshalla). To przez nich Ted postanawia, że też się chajtnie. Pomaga mu w tym jego kumpel – Barney, którego poznaje w kiblu. Podczas poszukiwań poznaje Robin, z którą chodził ponad rok, ale się sobie znudzili i zostali przyjaciółmi. Po pewnym czasie z Robin zaczął chodzić Barney. Serial na prawdę odlotowy. Bohaterowie mają różne fajne tradycje. Np. co chwilę przybijają piątkę. Barney jest zajebisty. Cóż mogę więcej napisać o serialu. Genialny ! Gorąco polecam !

Josh Radnor : Ted Mosby
Neil Patrick Harris : Barney Stinson
Jason Segel : Marshall Eriksen
Cobie Smulders : Robin Scherbatsky
Alyson Hanningan : Lily Aldrin
Piękna obsada. I w ogóle świetna jest. Serial jeszcze raz gorąco polecam.

Narazicho !

1 komentarz: