czwartek, 11 sierpnia 2011

Łoch, Łach..

Dawno, dawno nie pisałem. Jakoś ochoty nie miałem i jakoś wyjątkowo sporo się działo.
Byłem w Kielcach. Jutro jadę do Gliwic. Tak, z nudów. A jak jestem w domu, w swoim mieście to chodzę na spacery, itd.itp. W ogóle ostatnio zacząłem biegać. Chciałem zacząć łapać kondycję, ale moja trenerka daje mi taki wycisk, że schudłem w pół tygodnia 7 kilo. Tak, mówię serio. I to nie tak, że biegnę i mam biegnąć przed siebie. Tak było za pierwszym razem. Wtedy przebiegliśmy 5 km, co wspomniałem w poście niżej. A między czasie jakieś swoje treningi mi daje do zrobienia. Starty, siłę biegową i inne cuda natury. A jakie to męczące. Boże. Przynajmniej czuję się dobrze po tych treningach i odzyskuje kondycję. Wczoraj grała Reprezentacja Polski. Wygrali. 1-0 z Gruzją. Świetnie. A co jest w niedzielę ? GRAN DERBY ! Już się doczekać nie mogę. Pizza, piwo, 2 kumple, fani Barcy i oglądamy mecz. Pięknie się zapowiada. Ostatnio poleciłem drugą cześć Harolda i Kumara. Tak, dzisiaj polecę pierwszą część :
O Dwóch Takich Co Poszli W Miasto
Film. No cóż. Zajebisty ! Nie wiem która część jest lepsza, możliwe i , że druga, ale pierwsza to bomba. Na prawdę. Zaczyna się od tego, że Harold i Kumar się porządnie zjarali. A potem strasznie zgłodnieli. W tv była akurat reklama o świetnym żarciu w przydrożnym barze. Za 3.99$ można było dostać 15 Hamburgerów, 5 Paczek frytek i 3 Cole Wiśniowe. Co oni na to ? Za cel wybrali sobie właśnie ten bar. Po drodze mogli zjeść gdzieś indziej, ale powiedzieli sobie, że właśnie tam zjedzą i dojechali tam dopiero nad ranem. Po drodze Harold jeszcze znalazł się w więzieniu, byli na uczelni po trawkę itd.itp. Świetne przygody. Gorąco polecam.

Kal Penn : Kumar
John Cho : Harold
Kate Kelton : Christy
Brooke D'Orsay : Clarissa

Gorąco polecam. Można się pośmiać.

Dzisiaj pozdrawiam Pawła .

Narazicho !

1 komentarz:

  1. Jak mogłeś nie napisać o mnie otwarcie?! To niewybaczalne! :D
    Ale ok..
    Cranberries - Zombie <3

    OdpowiedzUsuń