sobota, 13 sierpnia 2011

Cześć

Nie ma to jak kłótnie z rodzicem. A ja znowu dostałem szlaban. Także nie wiadomo, czy ów piękny wieczór o którym wspomniałem wczoraj się odbędzie. Miejmy nadzieję, że moja mama nie ma serca z kamienia i mnie puści. Ależ pięknie się zapowiada ten mecz. Chodź muszę przyznać, że czuje się trochę dziwnie kibicując Realowi. Jestem jedynym znanym mi kibicem. Inni za Barcą. Ale jakie to zajebiste uczucie. Może i Barcelona wygrywała. Tyle, że nigdy nie poczujecie tej euforii gdy w takim meczu wygrywa Real. To jest dopiero piękne uczucie. A teraz na FB burza między kibicami Realu, a Barcelony. Ale jaja.
Jestem Na Tak !
Świetna komedia. Gra Jim Carrey i Zooey Deschanel. Główny bohater Carl jest zamknięty na otoczenie, ma dwóch dobrych przyjaciół i dobrą pracę. Zawsze jest na NIE. Pewnego wieczora jego kolega z pracy namawia go pójście gdzieś do jakiegoś budynku. Tam spotyka Guru, który go przekonuje, żeby od teraz był zawsze na Tak. I tak. Dzięki temu poznaje piękną dziewczynę, dostaje awans w pracy, babcia mu robi loda itd. Jak mówi Nie, to od razu nieszczęścia. Fajna, świetna komedia którą oglądałem już 5 raz. Gorąco polecam.

Jim Carrey : Carl
Zooey Deschanel : Allison
Piękna aktorka.. Piękna. Gorąco polecam ten film. Fajna komedia, na prawdę.

Pozdrawiam kibiców Realu i Barcy.

Narazicho !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz