środa, 24 sierpnia 2011

No cześć

Jakże wczorajszy dzień był przyjemny. Musiałem wstać dopiero o 08. Iść do przychodni po jakąś kartę zdrowia ucznia i ruszyć do Wro ze Scoobym i Albinosem. Nowa ksywka dla cb stary. Tak, więc. Najpierw musiałem jechać do mojej nowy szkoły i zawieść badania. Była możliwość, że przez te badania mnie wywalą ze szkoły, bo miałem czas na zawiezienie je do 15 lipca. Niestety ktoś zawinił. I spokojnie, to nie ja. Później pojechaliśmy z Albinosem do sklepu komputerowego. A ile go szukaliśmy.. Boże. Gorąco, 30'C, a my łazimy i szukamy jednego sklepu. No ale wreszcie go znaleźliśmy. Później ? Do kina. Z buta. Chyba przeszliśmy 2 km. Fajnie. A w kinie byliśmy na :
Szefowie Wrogowie
 Przed chwilą przeczytałem komentarze oglądających ten film. Ale się uśmiałem. Że niby ten film jest lepszy, fajniejszy i śmieszniejszy od Kac Vegas ? To oni mają poczucie humoru. Nie oszukujmy się, film dobry, ale daleko mu do Kac Vegas i Alana. Jest to komedia. Opowiada o trzech pracownikach. Nick, Dale i Kurt mają przesrane u swoich szefów. Bobby Pellitt to kutas. Dr.Julia Harris to nimfomanka. A Dave Harken to, jak na plakacie powyżej, psychopata. Mi by tam nimfomanka pasowała, gdyby nie to, że Dale miał narzeczoną i niedługo miał się z nią żenić. Harken obiecuje swojemu podwładnemu Nickowi awans. Niestety po długim czasie to sam Harken awansuje mówiąc do Nicka : Jesteś moją dziwką !. A Kurt ma fajnie. Dopóki nie umiera senior Fellitt. Wtedy firmę przejmuje jego syn, i zmienia ją w burdel. Zdenerwowani kumple wpadają na jakże genialny pomysł zabicia swoich szefów. Radę dał im Dean MatkoJebca Jones. Później się dowiedzą, że jedyne co w życiu złego zrobił MotherFucker Jones to nagrał nielegalnie w kinie film. Wracając do morderstw całkiem przypadkiem, bo przez tel komórkowy, Harken zabija Pellitta. Dzięki dyktafonowi w samochodzie Kurt'a, Harken'a wsadzają do więzienia. A co z naszą kochaną nimfomanką ? Dale nagrał ją jak gada do penisa swojego pacjenta. I wyszło tak, że szefowie mają przerąbane. O końcówce mało napisałem, bo film trzeba obejrzeć. Gorąco polecam !

Jason Bateman : Nick
Charlie Day : Dale
Jason Sudeikis : Kurt
Colin Farrell : Pellitt
Kevin Spacey : Harken
Jennifer Aniston : Dr.Julia Nimfomanka
Jamie Foxx : MotherFucker Jones

Obsada świetna. A film na prawdę dobry, polecam.

Pozdrawienia dla Scooby'ego i Albinosa.

Narazicho !

1 komentarz: