sobota, 27 sierpnia 2011

Halo

Ostatnio coś nie mogę się zebrać na napisanie posta. W ogóle. Jak już ostatnio zacząłem, to nie miałem weny i w połowie wszystko usunąłem. Ogólnie chciałem napisać o Apollo 13, ale, to logiczne przecież, nie napisze. No znaczy, może mnie wziąć ochota na kosmos, ale to zobaczymy kiedy indziej.
Ostatnie dni. Zajebiste. Jak to ogólnie jest pod koniec wakacji. Dzisiejszy dzień ? Zajebisty. Poszliśmy na herbatę. Z Albinosem, Trenerką i jej koleżanką. Ta druga wypiła za dużo herbaty. O wiele za dużo. Wiecie. Od rana nic nie jadła. Na dodatek siedziała i piła tą herbatę na słońcu. Nic dziwnego, że tak ją odebrała. Później siedzieliśmy z nią , bo się źle czuła po tej herbacie. Wymioty chyba nawet były. Trochę pospała, ja między czasie z Albinosem pograłem w bilarda. Ale się fajnie grało..
Później stan mojej trenerki się polepszył. To dobrze. To tyle z dzisiejszego dnia. Uważajcie na herbatę. Przed chwilą obejrzałem zajebisty film. Pierwszą część tu już opisałem.
Kung Fu Panda 2
 Po ! On rządzi. Genialna bajka na poziomie Shreka. Jakie teksty, jaka akcja, muzyka i momenty gdzie można się porządnie wzruszyć. Gdyby to był film aktorski, to pewnie był by pewnym amerykańskim, tandetnym gównem. A tu proszę. Każdy wie co było w pierwszej części. Tak, więc. Do miasta Po i Wielkiej Piątki przybywają rabusie. Główni bohaterowie spokojnie sobie z nimi dali radę. Ale. Pod koniec bójki Po, za przeproszeniem, dał ciała. Zobaczył jakąś przepowiednie czy coś i dostał w łeb. I niestety rabusie wszystko ukradli. Ale się ciężko opowiada bajkę.
Później od swojego Mistrza Szifu dostają zlecenia zabicia potężnego wroga, Lorda Shen'a. Facet, ptak, stworzył wielką niszczycielką broń ogromnego rażenia, która zabija wszystko i wszystkich na swojej drodze. Spółka bohaterów niszczy tą broń. Później Szen na nowo buduje tą samą broń. I teoretycznie zabija Po. Praktycznie misiu dalej żyje. Później wraca i w spektakularny sposób niszczy swojego wroga i ratuje swoich przyjaciół. Słabo opowiedziane. Trzeba obejrzeć. Gorąco polecam.
Dla mnie najlepszy tekst w filmie :
Tata Po : I jak synku ? Uratowałeś całe Chiny ? ( przejętym głosem )
Po : No. ( znudzonym głosem. )
Dwa razy oglądałem tą scenę. Świetna.

Smoczy Wojownik Po
Mistrzyni Tygrysica
 Lord Shen
Mistrz Shifu

Świetna obsada. Głosu postacią użyczyły takie sławy jak Jack Black, Angelina Jolie, Jackie Chan, Gary Oldman. Gorąco polecam !

Pozdrawiam Trenerke i Albinosa.

Narazicho !

1 komentarz:

  1. taa...bilard wymiata,pogral by jeszcze, wkrecajace bardzo:) duzy "+" za Slade'a

    OdpowiedzUsuń