czwartek, 8 września 2011

I'm come back !

Witajcie Panie i Panowie !
Nie pisałem już tutaj od dawna. Dlaczego ? Nowiutka szkoła, brak czasu. I inne pierdoły.
Szkoła bardzo fajna, fajni ludzie, fajni nauczyciele, ale niestety zjebany plan lekcji. W poniedziałek mam 9 lekcji, we wtorek 12. W środę znowu 9, w czwartek 8. Na szczęście w piątek nie ma tragedii. Jadę sobie dopiero na 11 i mam tylko 4 lekcje. Koleżanki bardzo ładne, w ogóle w całej szkole same ładne dziewczyny. Koledzy też niczego sobie. A jaką mam fajną nauczycielkę od niemieckiego. Extra jest po prostu. I ładna.
Wstawać trzeba niestety jakoś 05:00-05:30, ale cóż. Takie życie. W środę już w szkole nie byłem, bo musiałem sobie plecak kupić. Błahy powód, wiem. Ale trochę odpocząłem i na razie jakoś odżyłem. Pewnie tylko do jutra. Niestety teraz będę tutaj rzadziej pisał, powód podałem na początku. Przy nadarzającej się okazji napisze coś ciekawego. A dzisiaj opiszę film.. Ostatnio w ogóle oglądałem tyle filmów.. I nie wiem co. Mógłbym To Tylko Sex, ale niestety to tylko komedia romantyczna, fajna, nie powiem. Ale wiem. Opiszemy dzisiaj dramacik. Extra dramacik.
Kopia Mistrza
 Film opowiada o Beethovenie. A konkretniej jego ostatnie dni życia. I historia powstania najwspanialszej symfonii wszech czasów : IX Symfonii. Anna Holtz dużym fartem dostaje pracę u popularnego artysty Ludwiga van Beethovena. Pełni rolę kopistki. Beethoven w filmie został ukazany jako prostak, co nie stanęło na drodze przyjaźni między tą dwójką. Maestro niestety zmagał się z coraz to większą głuchotą. Podczas punktu kulminacyjnego filmu ( granie IX symfonii ) nie daje rady sam dyrygować, więc pomaga mu Anna. Wszystko wyszło perfekcyjnie. Świetne odtworzenie muzyki klasycznej, świetna gra Eda Harrisa, który dyrygował tak, że uwierzyłem przez moment, że to prawdziwy Beethoven. Piękna Diane Kruger. Świetna obsada, świetny dramat. Gorąco polecam !

Ed Harris : Ludwig van Beethoven
Diane Kruger : Anna Holtz

Świetna obsada. Szczególnie piękna Diane. Przez Beethovena mój gust muzyczny stał się bynajmniej dziwny. Słucham gatunków rock, metal. A tu proszę jak mnie kręci klasyka. IX Symfonia.. Maestro !

Pozdrawiam Paullę ;*

Narazicho !

Chciałem dodać większy kawałek, bardziej oryginalny, nie samą Odę, ale niestety nie dodałem z powodu kłopotów z internetem.

1 komentarz:

  1. No właśnie, nie ma Cię od dłuższego czasu :(
    Mówię Ci, jeszcze trochę i zacznę płakać!

    OdpowiedzUsuń