środa, 24 sierpnia 2011

Cześć

Tu wklejam post co miał być na wczoraj. Nie zdołałem go opublikować, ze względu na problemy z netem.

Witajcie.
Tak, nudzi mi się. Nie wiem o czym napisać. Wiem, że jest gorąco. Bardzo. Mama mi każe schudnąć. Mam małe problemy z nową szkołą, bo jest szansa, że przed 01.09 mnie wywalą,albo przynajmniej zawieszą. Zhakowali mi konto na FB. Cóż. Żyć nie umierać. Przed chwilą obejrzałem dobry thriller medyczny.
Patologia
Bardzo dobry thriller medyczny. Z dużą, bardzo dużą dawką erotyki. Piękna obsada. Świetna, nie oklepana fabuła. Młody lekarz patolog po ukończeniu studiów dostaje się do najlepszego szpitalu. Tam od razu dostrzega go elita patologów. I tak się zaczyna. Zaprosili go do swojej grupy. Siedzibę mieli w opuszczonym skrzydle szpitala. Szef całej grupy, Jake wymyślił grę, która jest oczywiście niebezpieczna. Mają zabić człowieka. Reszta ma zgadnąć w jaki sposób wybrana osoba go zabiła. Jest to bardzo ciekawe, aż do czasu kiedy wymyka im się to z pod kontroli. Między czasie nasz nowy lekarz, Ted jest w romansie z piękną lekarką z ich grupy, Juliette. Nie było by w tym nic fajnego, gdyby nie to, że ma narzeczoną. W końcówce niestety giną wszyscy poza głównym bohaterem. Film gorąco polecam !

Milo Ventimiglia : Ted
Michael Weston : Jake
I teraz ta piękna część obsady.

Lauren Lee Smith : Juliette ( z nią się romansił główny bohater )
Mei Melançon : Catherin
Alyssa Milano : Gwen ( narzeczona )
Tej pierwszej rudej Pani, nie znalazłem ładniejszej fotki, ale słowo daję, jest czadowa. Polecam !

Pozdrawiam wszystkich.

Narazicho !

2 komentarze:

  1. Schudnąć musi hahah :D
    Muszę przyznać, że bardzo ładne fotki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Nie pisałabym komenta gdyby nie fakt że dodałeś jedną z moich ulubionych piosenek :D:D:D:D Uwielbiam :D Schudnąć? Z czego ty masz chudnąć? A, pocieszy Cie może fakt, że ostatnio sporo osób ma problemy z FB. Nie mogłeś się powstrzymać z tą Alyssą nie? No nie mogłeś! xD A Scooby drugi, zafascynowany. Ehh, co ja robię tu? :P Trzeba przyznać, film ma bardzo ciekawy tytuł ... Patologia jak nic! xD

    OdpowiedzUsuń