czwartek, 4 sierpnia 2011

+18

Cześć.
Znowu wracają te dni. Te dni w których nie mam co robić. Znowu dopiero po 18 wychodzę z domu. Jak już wyszedłem to byłem na spacerze z Panią P. Później i z nią i z nią Panią A. siedzieliśmy pod szkołą i po prostu rozmawialiśmy. A na jakie ciekawe tematy. Rozmawialiśmy o biologii. Dowiedziałem się, że metylenodioksyfenylopropan to kwas. Kwas acetyloantranilowy nazywamy kwasem acetamidobenzoesowy i ma CAS 89-52-1. Pani A. wytłumaczyła mi, że wektor przyspieszenia jest odwrotnie proporcjonalny co do położenia punktów materialnych w przestrzeni 23-wymiarowej, więc jeśli uwzględnimy reticulum endoplazmatyczne, możemy otrzymać consensus. Spodziewalibyście się tego ? Nie dawno naukowcy odkryli nową fobię, którą w języku łacińskim piszemy hippopotomonstrosesquippedalio. Ale spokojnie. Do wymawiania jest krótsza i prostsza nazwa heksakosjoiheksekontaheksafobii.
Dobra, wystarczy biologii na dzisiaj i resztę wakacji. Jaki film oglądałem przez ten czas ?
Uwiedziony
 Jest to dramat łączony z thrillerem ze szczyptą erotyki. Dlatego zdjęcia aktorek dzisiaj będą wyjątkowo wyjątkowe. Główny bohater Jonathan pracuje jako księgowy w jakiejś firmie. Zaprzyjaźnia się z nim Wyatt Bose. Później niestety ten drugi musi wyjechać. Całkiem przypadkowo mieli te same telefony i całkiem przypadkowo Wyatt się myli i bierze nie swój tel. Na jego tel, który jest u Jonathana dzwoni tajemnicza osoba. Umówili się w hotelu. Pokoik wynajęty i szybki numerek. Od tamtego momentu Jonathan dołącza do Seks klubu. Parę szybkich numerków. Aż w końcu trafia na piękną dziewczynę, którą już wcześniej spotkał w metrze. Od tamtego feralnego spotkania on się w niej zakochał i jej nie przeleciał. Mały romansik. Później się okazuje, że Wyatt go wrabia i każe mu przelać z jego firmy na jego konto 20 mln. Zakładniczką była ta ów piękna dziewczyna. On przelewa, on go zabija. I Wyatt z S ( piękna laska ), która z nim współpracowała wyjechali do Hiszpanii. Końcówka fajna, ale nie chce mi się już o niej pisać. Film dosyć trochę skomplikowany. Nawet opisanie go ciężko mi poszło. Ale polecam. Świetna obsada aktorska, może i jest trochę przewidywalny, ale jest dobry. Polecam.

Ewan McGregor : Jonathan
Hugh Jackman : Wyatt
Michelle Williams : Piękna S
Natasha Henstridge : Simone
Charlotte Rampling : Piękność z Wall Street
Paz de la Huerta : Członkini z listy
Shannan Click : Członkini z listy
I tyle wystarczy. Było by o wiele więcej, ale nie których fotek nie było w google. Gorąco polecam !

Jak zauważyliście ten post jest skomplikowany, kiedyś musiałem takiego dodać.
Pozdrawiam te dwie Panie z początku posta.

Narazicho !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz