poniedziałek, 9 maja 2011

Witajcie

" This day, was a good day. "
Chciałbym, aby tak było. Patrząc na wczorajszy dzień, dzisiejszy jest masakrycznie dupny. Może i miałem tylko 5 lekcji, ale co z tego ?
Dzisiaj się dowiedziałem, że mogę mieć okrągłe 0 z chemii na koniec roku. Nawet nie pałę, tylko zero !
Gdyby to jeszcze była moja wina.. Byłem chory 2 miesiące, więc musiałem opuścić 2 sprawdziany. Jak wróciłem nauczycielka chemii miała wypadek i nie będzie jej do końca roku. Ogólnie bym powiedział : Bywa.. Ale teraz to chyba nie pasuje.
Cały weekend straciłem na durny projekt z geografii. To teraz chemia i w cholerę zadań.
No tak. Ogólnie mam czas do 23 maja. Ale, żebym miał spokój z tym "0" to muszę to zrobić jak najszybciej. Nie sądziłem, że aż tyle kłopotów będę miał w maju. Moim maju !
No dobra. Dzisiaj, przed chwilą zresztą, obejrzałem fajny film.
Piekielna Zemsta

Film z początku wydaje się monotonny. I niestety taki jest. Film mogę opisać jednym zdaniem. Serio.
W jednej ze scen Millton ( Nicolas Cage ) uprawia seks, pije whisky, pali cygaru i zastrzeliwuje z tuzin satanistów.
I można rzec, że cały film taki jest. Po przeczytaniu nie których recenzji bym nawet nie próbował go ściągnąć, ale jak spojrzałem na obsadę, od razu zmieniłem zdanie. Oprócz wspomnianego Nicolasa Cage, gra piękna, seksowna, zgrabna, seksowna, seksowna, ostra, seksowna Amber Heard.

Ona jest tak ostra, że dzisiaj pierwszy raz złamię zasady. Krzysiu ? This photo is for you !
Nie wiem czy dobrze uformowałem zdanie, ale każdy powinien wiedzieć o co chodzi.


Jakoś nie powala. Nie ma lepszej. Znaczy jest więcej takich zdjęć, ale z taką samą jakością.
Film ? Polecam. Może i jest monotonny, ale jest sporo fajnego humoru. Na prawdę fajnego. Fajna laska. Dobrzy aktorzy. Fajne efekty. Piękne z tuningowane samochody. Sporo krwi. Fajna trupy. Łamiące się kości. Seks.

Tak myślę.. Bo ogólnie dodałbym dzisiaj jakąś zwyklejszą piosenkę, ale ze względu na taki film jaki opisałem było by to niezgodne z prawami natury. Tak więc..
Wszystkim znany zespół Offspring.


Dziś pozdrawiam Scooby'ego.
Oraz. Nie orgazm.
Moją ukochaną żonkę ;*
Narazicho !

4 komentarze:

  1. Wow, ładne to zero xD ale nie dołuj się tak. Kwiecień był mój a co? egzaminy ;/
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale brzydkie to ostatnie zdjecie.brr,usuń je i wstaw na to miejsce zdjęcie eminema ;d
    A PANI od chemii h*j w dupe , ze tak powiem.dziękuję za uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pff teraz sobie o pozdrowieniach przypomniales. Zrób specjalnego posta dla mnie o Eminemie to podziekuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za to wspaniałe foto :D
    Offspring <3
    ;P

    OdpowiedzUsuń