niedziela, 8 maja 2011

Cisza...

Witajcie. 
Dawno nie pisałem, bo.. No cóż. Przynajmniej w maju się uczę. I czasu też mam mało. 
Pamiętacie jak nie dawno w poście opisałem wycieczkę do Francji ? Wtedy też wspomniałem o czerwcowej wycieczce do Hiszpanii. Wszystko pięknie i idealnie. Czekam od września. Wpłaciłem 1000 złotych. Już tylko 3 tygodnie do wycieczki. I...
Ni ma wycieczki. Najnormalniej w świecie do jasnej cholery nie ma wycieczki !
Nawet jeszcze cholernego powodu nie znam. Mam nadzieję, że jutro się dowiem. Jeśli to przez jakąś osobę to dosłownie zamorduję !
Zamorduje !
Sami sobie odpowiedzcie jak to wygląda. Czekać tyle czasu, nakręcać przez ostatni miesiąc i kaput. Wycieczka odwołana. Jasna cholera. Nawet żadnej alternatywy nie ma. Grr..
Dobra, ochłonąłem na momencik. 
Ostatnio oglądałem tylko pewien thriller erotyczny. Nazywa się 
I Spit On Your Grave

Tak. Znowu angielska nazwa. Film na prawdę godny obejrzenia. Pewna ładna dziewczyna przyjeżdża z miasta to domku letniskowego napisać książkę. Początkowo jest idealnie. Cisza, spokój, jeziorko koło domku. Jednak później sprawy się komplikują. 5 mężczyzn znajduje ją rano u niej w domu. I co idioci zrobili ? Zgwałcili ją. To było na prawdę przerażające. Gdy już mieli ją zabić, ona wskoczyła do wody i uciekła by się później na nich zemścić. Udało się jej. Jednemu wydłubała oczy i zmarł. Drugiego udusiła w jadzie kiełbasianym. Trzeciego torturowała, wyrywała na żywca zęby, ucięła penisa. Czwartemu wsadziła w dupę strzelbę. Piąty siedział przywiązany na przeciwko tego "nastawionego". Strzelba strzeliła. Przez dupę, cały organizm i twarz kula wyleciała i wleciała prosto w serce temu piątemu. Niezły pomysł. Wszystko fajnie wygląda i jest porządnie zboczone. Z resztą jak ja. 


Wyobraźcie ją sobie całą nagą i we krwi. Na prawdę warto. Sarah Butler. Piękna, seksowna i zgrabna aktorka. Cóż więcej dodać ?
Polecam. Na prawdę, ale dla widzów o mocnych nerwach.

Jeszcze extra piosenka. Zespół śpiewa o polskich żołnierzach walczących w II wojnie światowej. Oczywiście nie kpi z nich, tylko ich zachwala. 


Dzisiaj pozdrawiam Paullę. :*

Narazicho !

2 komentarze:

  1. Wycieczkę odwołali dlatego, że nie ma tyle osób co być powinno... lipa. Piosenka fajna ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, wycieczki nie bedzie ? moze to i dobrze bo bys jakas hiszpanke przywiozl i sie z nią ozenił..!

    "[...]i jest porządnie zboczone. Z resztą jak ja." rozwalilo mnie to ;o
    A film musze obejrzeć ;]

    OdpowiedzUsuń