sobota, 30 kwietnia 2011

Detektykryminalisencasyjstycznie

Witam ponownie Panie i Panowie !
Pieprzone mrówki. Tak, pieprzone. Pogryzły mnie na ręce. Szmaty.
Dobra już mogę miło rozpocząć posta.
Dzisiaj w szkole było miło. Miło i przyjemnie. Podstawówka miała zawody, więc tam sobie "pomagałem", żeby na lekcjach nie siedzieć. A w czym pomogłem ? Wyprowadziłem psa głupiej siedemnastoletniej zakapryszonej, głupiej, pustej, tępej, ubogiej umysłowo, z syfem obok syfów dziewczynie. I tyle.
Coś tam po negocjowałem z nauczycielką w-f i napiszę mi usprawiedliwienie. Extra !
Zjadłem 2 lody, pizzerkę, bułkę, ziemniaki z czymś tam, bułkę i wypiłem sporo coli. Normalny dzień.
Ale, inaczej niż w ostatnich moich postach dzisiaj coś polecę.
Film.
Znaczy nie.
Serial.
Ale każdy odcinek trwa tyle co normalny film.
A zwie się...
     POIROT
Bohater książek Agathy Christie.
Świetne filmy. Jaki gatunek filmowy ? Patrz na tytuł posta.
Nie mogę opowiedzieć o czym konkretnie są te filmy, bo prawie każdy różni się inną historią. Zazwyczaj bohater, Hercules Poirot rozwiązuje bardzo trudne i skomplikowane sprawy. Mordercy zazwyczaj dokonują morderstw doskonałych. Ale i tak im to gówno da, jeśli do akcji wkroczy Herkules Poirot.


Ogólnie obejrzałem jakieś 10-15 filmów z Poirotem. Jest ich.. Ile ?
Na razie wydano 65. A planowane jest 70.
Filmy na prawdę, z ręką na sercu i moim drugim sercu, polecam. Nie ma czegoś bardziej ciekawszego niż filmy Z Poirotem. Jestem jego wielkim fanem.
Na koniec dodam nowo dzisiaj poznaną piosenkę.


Narazicho !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz