czwartek, 12 maja 2011

Nie musicie czytać

A dlaczego ? Bo dzisiaj dedykuje posta dla mojej żony. A, że ona poprosiła, bym napisał o Eminemie, którego nie lubię.. Sami rozumiecie. Chyba, że też ktoś go lubi. Wtedy żaden problem.

Ale zacznijmy normalnie.
Cześć.
Dni mi się ciągną nie ubłaganie. Mam w cholerę roboty, szczególnie z chemią i polskim. Na dodatek pogoda nie fajna. Dzisiaj, np. cały dzień duszno jak garnku z ziemniakami. Teraz przynajmniej słońca nie ma. Ale co to oznacza ? Tak, będzie padać. Niestety.
Z chemią mi przynajmniej ktoś pomoże.- I nie powiem ci kto. - Miałem robić dzisiaj projekt, ale cóż. Tak nie mam sił, że piszę posta zamiast się uczyć.
Okej, to teraz film.
                          Sekrety i Grzeszki

Film opowiada o parze najlepszych przyjaciół. Jeden już się ożenił
( Kevin James ), drugi dopiero zamierza się ożenić. Ich partnerki to też najlepsze przyjaciółki. Dobrali się, nie ma co. Tak więc, żona Kevina zdradza go. A z kim ? Bohatera gra.. Nie kto inny, jak Channing Tatum. Tak, ten z pierwszej części Step Up. Z niczego innego nie znam. Vince Vaughn przyłapuję swoją przyjaciółkę na zdradzie i nie wie co zrobić. Czy powiedzieć od razu przyjacielowi, czy ukryć to w tajemnicy czekając, aż żona mu to sama powie, ponieważ Kevin ma "problemy". Ale tak się nie dzieje, więc Vince rozpoczyna własne śledztwo, przez co są naprawdę zabawne sytuację.
Zdjęć głównych bohaterów nie muszę dodawać, więc zostają tylko fajne dupy.

Jennifer Connely, żonka Vince'a.


Winona Ryder, żonka Kevina. Tak, to ta suka.


Ah.. I ten Channing Tatum.


Film na prawdę polecam.

Ogólnie teraz były by pozdrowienia, ale cóż. Nie mogę tak.
Teraz trzeba napisać o..
Eminem


 Cóż mogę o nim powiedzieć, skoro każdy go zna. Osobiście nie lubię hip-hopu, rapu, a za tym gościem nie przepadam. Dlaczego ?
Zaczął nagrywać te kawałki z Rihanną i innymi pustymi laskami. Rozumiem, komercja. Ale bez przesady. 50 Cent jest o wiele bogatszy, a nie nagrywał z pustakami. No dobra, tyle tyle złego.
Może i go nie lubię, ale mam do niego ogromny szacunek. Wiem, że wyszedł z porządnej depresji i narkotyków. A to jest mega trudne. Podobno, nie wiem tego na pewno, mógł kiedyś umrzeć przez przedawkowanie jakieś. Jeśli się mylę, to mnie żonka w komentarzu poprawi.
Widziałem go w jednym filmie. 8 Mila. Film na prawdę fajny. I Eminem fajnie zagrał. W ogóle ciekawy jestem skąd on wziął tą ksywkę. U mnie w szkole są : Sebik, Scooby, Ślimak, Tibia, Burak, Miotła, Szynka, Idiota, Debil, Bombel.. A on tak po prostu walnął : Eminem ? Coś tu nie halo.
Co tu jeszcze o nim napisać...
Aa.. No tak. Moja żona go po prostu uwielbia. Kocha go chyba bardziej ode mnie, z czego nie za bardzo się cieszę. Ale to ja ubieram się normalnie, ha ! Mam przewagę.
Eminem też mnie masakrycznie zadziwia. Każda jego piosenka ma ten sam temat obrażania matki, żony, córki, o narkotykach.

Już kończę, wybaczcie za to kaleczenie waszego umysłu.
Dodam jeszcze ulubioną piosenkę mojej żony. Jeszcze się zastanawia, więc sam porapuje :
Elo, elo. Raz, dwa, trzy zero. Mówi tu raper Sebo z Wrocławia. Yoł. Pozdro dla mojego gangu z bierzyc i budziwojowic. Yoł, yoł. Elo, elo. Radio stacja, trzy, dwa zero.

Schodzę na psy..


Nigdy tego nie słyszałem i za pewne nie posłucham. Chyba, że to słyszałem. Wtedy to w ogóle inna sprawa.
Pozdrawiam serdecznie moją raperską żonę. ;**

Narazicho !


4 komentarze:

  1. Haha jaki raper xd yoł, yoł gangsta from bierzyce, west kołst west kołst xdd
    Emcia też nie za bardzo lubie. Ice Cube, Snopp Dogg, Dr. Dre to rozumiem ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahahh! Sebastianie ty rapujesz, dobry rym ! Dobra teraz o poście:

    -może i 50cent jest bogatszy ale to eminem go wypromował.
    -słłitaśnym duetem Em+Riri rzygam ale cóż, nie wiem co mu do głowy strzeliło ;/
    -tak, był godzinę od śmierci- przedawkował ale to nie narkotyki!! to leki przeciwbólowe-on mial lekomanie.W sumie narkotyki też czasami brał ale miał depresje.
    -zdziwiłam się , ze nie wtrąciłeś scenki(pisząc o 8 mili) jak Eminem uprawial sex lub jak jego matka uprawiała sex.
    -kto to jest Idiota albo Debil hhaahhahahh!?
    -Uwielbiam styl ubierania się eminema(jak bym była chłopakiem z pewnością bym się tak samo ubierała)
    -Eminem jest moim fanem a ty jesteś moim mężem - to zupełnie inna miłość :>
    -No i najgorsze : Do zdania o obrażaniu : matka Eminema to skończona kretynka!! żona go biła- na jego miejscu zabiłabym ją, a córka.... on jej nigdy nie obraził! on ja kocha i wyraża to poprzez pisanie tektów o niej. I narkotyki-to częsć jego życia a on o swoim życiu pisze wiec chyba nic dziwnego.A po za tym o miłości i czasami obraza idiotki tj. : Britney Spears czy Kryska Aguilera wiec wielki + ;p

    Dziękuje bardzo mężu raperze z Wrocławia Joł joł twój gang też pozdrawiam ;**!

    OdpowiedzUsuń
  3. + powyższa piosenka jest o jego córce, bardzoo dobry tekst, a jego ubrania w tym teledysku wymiatają ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mój komentarz wyjaśniający wszystkie brednie co napisałeś o Eminemie się usunął -.- !
    Nie chce mi się znowu wszystkiego pisać.
    A piosenkę sobie posłuchaj jak ci się będzie nudziło(tylko z tłumaczeniem)

    OdpowiedzUsuń