poniedziałek, 23 maja 2011

Heloł

Coraz fajniejsze dni. W końcu skończyłem pracę na chemię. Razem zajęła mi 14 stron A4. Dzisiaj ze sprawdzianu dostałem 5. Szok. Z geografii. I tyle o szkole .
Kondycję pomału zaczynam łapać, chodź i tak nie długo znowu wszystko stracę. Miesiąc w wakacje będę siedział z nogą w gipsie. Mam zaplanowaną operacje na kolanie. Będą mi naprawiać łękotkę. Cóż. Wolę w wakacje niż znowu opuścić 2 miesiące w szkole .


To jest rzepka. Ale w tym rejonie będą mi operować nogę. Sweet photo, nie ?
W czwartek urodziny.. Nie mogę się wręcz doczekać...
Dobra, koniec .
Dzisiaj oglądałem :
Drużyna A

Film świetny. Oglądałem go dzisiaj zresztą 4 raz. 4 komandosów. Fajny humor. Dużo akcji, ładna dziewczyna. Bradley Cooper. Trochę wrestlingu. Niesamowite akrobacje helikopterami. Wszystko tu jest. Świetny film akcji. Zaczyna się od ucieknięcia 2 komandosów z rąk bandytów. Zastrzelenie ich helikopterem. Kolejne brawurowe akcje. Tego nie można opisać w poście. To trzeba zobaczyć. W filmie grają :
Bradley Cooper :






Ach, ta klata.. Nie laski ?

Jessica Biel :


Więcej ładnych nie było.
Szkoda.. Osobiście bardziej podoba mi się to drugie zdjęcie.
Ale to tylko moje skromne zdanie.
Film polecam. Na prawdę. Można się pośmiać. Miło spędzone 2 godziny. Albo i więcej, jak w moim przypadku.

Dzisiaj pozdrawiam Annabelkę ;*

Narazicho !

1 komentarz:

  1. Drużyna A ... dobreee :D:D
    Z nogą będzie dobrze. Przez miesiąc będziesz siedział u mnie i fifa!!
    :P

    OdpowiedzUsuń