czwartek, 26 maja 2011

Cześć

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you ? Na szczęście nie było tych bredni.
Co za ulga. Było blisko, ale jednak nie.
Od rana zaskoczył mnie Pan Doo. I to porządnie. Spóźniamy się na lekcje, wszyscy już do tego przywykli, a on w sklepie mi kupił w ciul wielką czekoladę.. Z okazji moich narodzin. Roz*ebał system. Chodź i tak jestem mu dozgonnie za to wdzięczny.
Nie które przyjaciółki to wszędzie wypisały życzenia, Sms, Fb, Nk, Gg.. Aż to się w głowie nie mieściło.
Ogólnie posta bym dzisiaj nie pisał, bo nie mam kompletnie na to ochoty. Ale cóż. Taki dzień jak ten dzisiaj zdarza się tylko i wyłącznie raz w roku. Mam sentymenty do niego.
Jedząc czekoladę myślę sobie co tu polecić.
Wybór pada na.. kici kici

                                 Harry Potter

Chciałem dodać zdjęcie okładki tego filmu, ale no nie mogę.. Dlaczego ? Bo jest ich kurna 7.
Nie no, spokojnie. Film jest na prawdę świetny. Wychowałem się na nim. Dlatego mam taką długą różdżkę.
A opowiada o losach młodego czarodzieja. Ma przyjaciół : Rudego Rona Wesleya oraz Piękną, Zgrabną, Cudowną, Olśniewającą, Śliczną, Ostrą, Seksowną Hermionę Granger ( której i tak nie przeleci ).
Ma ogromnego przyjaciela Hagrida, kumpluje się z dyrektorem jego magicznej szkoły Albusem Persivalem Dumbledorem.
A teraz o wrogach. Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymieniać, czyli Sam-Wiesz-Kto.
Oraz Severus Snape, który w 7 części zostanie jego sprzymierzeńcem i wielu, wielu, wielu innych. Miał w cholerę wrogów. Cóż, tak bywa z gwiazdą na czole.

Harii Poteeeeee ( po ang. )


Hermiona Gragerrrrr ( po pol. )


I Ronuoaldos Wesley


Piękni i młodzi..

Teraz trochę z cyklu : O co ku*wa chodzi ?


Kurna.. Nie ma więcej spoko fotek. Tam na górze, tego demota, nie czytajcie podpisu, tylko popatrzcie uważnie na obrazek.
Cóż mogę dodać. Każdy wie co to za filmy, każdy słyszał o bohaterach.. Nic dodać, nic ująć. Filmy świetne. Szkoda, że ostatnia część już w lipcu, na którą się oczywiście wybieram. Filmy oczywiście polecam.

Wielkie pozdro Na Doo. I dla innych. Dziękówa za życzenia ;*
Narazicho !




1 komentarz:

  1. O stary.. zaskoczyłeś mnie tym postem :P
    Już niedługo koniec Pottera :D

    OdpowiedzUsuń