niedziela, 24 kwietnia 2011

Witajcie !

Wielkanoc. Wielkanoc.. Dajcie spokój. Pewnie 3/4 moich znajomych nawet nie interesuje się tym świętem. Wstanie, śniadanie z rodziną, pójście do kościoła, spotkanie z rodziną i leżenie na łóżku z pełnym brzuchem.
Ja, zresztą jak cała moja rodzina, jestem perfidnym chamem złoczyńcem. A co takiego zrobiłem ?Można rzec, że uciekłem z przyjęcia urodzinowo/wielkanocnego. Biorę kluczu od swojego domu, mówię, że zaraz wracam.. I w ogóle nie wróciłem.
Trochę głupio z mojej strony. Ale bywa. Taki już jestem..
A.. Żeby nie było, że siedziałem w domu przed komputerem jak każdy no-life. Byłem pograć w koszykówkę z kolegami. Trochę nam to nie wyszło, bo piłkę jeden idiota przebił, ale cóż.. Tak bywa. Wróciłem cały brudny od smaru z roweru. Też tak bywa. Dlatego za bardzo nie narzekałem. Nie jestem w końcu kobietą w środku owulacji..
To tyle o dzisiejszym dniu.
Ogólnie bym coś dzisiaj polecił. Jakiś film czy coś.. Ale nie ma co.. Nic ostatnio nie oglądałem, bo po prostu nie ma czasu. Kolejne Gran Derby w środę już. To będzie mecz.
Chciałbym coś dodać, ale cóż.. Nie ma co. Jakieś głupie zdjęcie ? Nie chce mi się.
Tylko nie mówcie, że jestem leniem, bo to wiem ! Tylko nie chce mi się tego zmienić..
Hm.. No cóż. To tyle jednak.
Pozdrawiam całą pakę idiotów z "wycieczki rowerowej". Było nie ciekawie, męcząco i brudno.. Ale i tak było zajebiście.

Narazicho !

2 komentarze:

  1. Nie pierdol, wycieczka była dobra ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast "jestem perfidnym[...]" przeczytałam "jestem pedofilem" ;D

    OdpowiedzUsuń