piątek, 8 kwietnia 2011

Siemka

Ale dzisiaj było przyjemnie. Dosłownie aż mi się chciało żyć. I brak weny.. Dosłownie nie wiem co dalej napisać. Chwila, zrobię co trzeba i wracam za chwilę.
Okej, wróciłem dosyć szybko. Przez piosenkę z poprzedniego posta, jest na prawdę piękna. Mam dla was ciekawy pomysł. Włączcie sobie tą piosenkę i od początku myślcie o tej jednej osobie, do końca..
To jest piękne uczucie. Może to być przyjaciel, dziewczyna, chłopak, chora babcia, mama, jakieś wydarzenie, na prawdę cokolwiek, ale musi coś dla was znaczyć.
Okej. Dzień, jak już wcześniej wspomniałem, przyjemny. W szkole 5 lekcji. A wróciłem po tygodniu. Już się nauczycielki martwią-czepiają, że czemu to ja tyle choruję. Ależ jasne, bo to oczywiście moja wina.
We wtorek już testy, ech..
Miałem trochę wolnego więc pooglądałem to i tamto. Dziś polecę wam na prawdę bardzo dobry film : JESTEM BOGIEM.

Film opowiada o bardzo inteligentnym pisarzu. Niestety skończył się narkotykami i alkoholem. No i po paru wydarzeniach spotyka byłego "kumpla" od którego bierze tajny produkt nowej generacji. Bo ogólnie używamy tylko 20% mózgu, nie ? Po tej pigułce można było użyć 100% mózgu. No i tak to się zaczęło. Aż stał się...
I nie dokończę, bo dostane bana za polecanie, recenzje i psucie filmu. Na prawdę polecam.
W filmie grają :
Bradley Cooper :

Robert De Niro :

Bradley Cooper to już jest chyba gwiazdą na tym blogu. To jego 3 zdjęcie i 3 film. Ma się czym chwalić na łamach magazynów Hollywood. A Robert De Niro ? Co ja wam będę o nim mówił. Każdy go zna i wie jaki to zajebisty aktor.

Ostatnio całkowicie przypadkowo też znalazłem świetną piosenkę zespołu hardrockowego. Ma uderzenie, a teledysk może przerazić. Mnie się oczywiście bardzo spodobała. A jeśli jakiemuś czytelnikowi też, to ma większy respekt u mnie. Szczerze. I teraz już oficjalnie. Tak, to jest piosenka na dziś.
A na dodatek pozdrawiam dzisiaj mojego Synka ;*
Wtajemniczona wie o co chodzi.

Narazicho.!

1 komentarz:

  1. Brak weny z mojej strony, ale muszę przyznać, że zwiastun ' Jestem Bogiem' mnie zaciekawił, więc skoro na dodatek polecasz, to w najbliższym czasie obejrzę ;)
    A post jak zawsze świetny ;p

    OdpowiedzUsuń