poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Ayoo !

Witajcie. Wspaniały dzień, wspaniały. Chodź nic szczególnego w nim nie było. A nawet się jeszcze nie skończył. Ciesze się nim tylko dlatego, że będę miał, od jutra, 3 najgorsze dni mojego życia. Znaczy, w przyszłości na pewno będzie coś innego, matura, rozwód itd, itp. Mi chodzi o teraźniejszość. Testy, testy i ech.. Dajmy sobie spokój. Jeszcze na szczęście stresu nie mam. A jakbym go nie miał, to chyba się zacznę modlić.. To by było spełnienie marzeń. Założę się, że humanistyczny pójdzie spokojnie, to matma to będzie pogrom. Już w którymś poście o tym narzekałem, więc nie będę tego przypominał. Na ostudzenie, drodzy czytelnicy. Polecę wam dzisiaj serial dość erotyczny, z dawką bardzo fajnego humoru. Otóż, iż ponieważ, że chodzi mi o Californication.
David Duchowny wciela się w ekscentrycznego pisarza, który dyma każdą kobietę w mieście. Oczywiście to nie są gwałty, skądże znowu, po prostu mu dają. ( zachowam powagę ).
Ale to jest przecież nie zgodne z naturę, to jest bleee. ! Tak nie powinniśmy robić. Wolność dla kobiet ! ( skończyłem ). 
Serial na prawdę świetny. Są bardzo erotyczne sceny, ale ograniczają się do piersiów i tyłków. Tak, i damskich i męskich. Mnie szczególnie rozbawiła sytuacja w ostatnim odcinku gdzie Charlie, przyjaciel głównego bohatera, golił se jaja. No i jak w amerykańskim humorze musiało się coś stać. Ktoś zapukał do drzwi w łazience, on się przestraszył i zaczął krwawić. Ludzie ! Mamy rozbudowaną wyobraźnie, więc każdy zrozumie do czego zmierzam. Panowie ! Nie golmy jaj w łazience !

No tak. Prowadzi szczęśliwe życie nasz Hank Moody ( dla nie myślących, tak się nazywa główny bohater ), ale bardzo umiejętnie wszystko musiał, za przeproszeniem, spie*dolić. Zaczął dymać na okrągło, co oczywiście bardzo przyjemnie się oglądało. Ale w końcu przedymał 16 latkę, która znalazła na niego haka i musiał się jej słuchać. Później w końcu i tak poszedł do więzienia. Normalka. Oczywiście też wyszedł. Polecam ten serial, jeśli ktoś chce się uśmiać. Linki mogę podać na moim gg. Jeszcze parę fotek aktorów. 

David Duchowny :
 
Natascha McElhone :





Evan Handler :

Madeline Zima :




No, wystarczy. Ostatnie zdjęcie aktorki Madeline Zimy chciałem dodać bardzo wyzywające, ale przeszło mi przez myśl banowanie bloga, więc szybko odrzuciłem ten pomysł. Ale jak ktoś ma ochotę to umie się obsługiwać google. Co by tu jeszcze..
Muzyki też nie dodam, bo ostatnio sporo było.. To tyle.
Dodam też info, wole uprzedzać, nie długo usuwam bloga. ! Cieszcie się postami póki możecie. Dzisiaj pozdrawiam nowo poznaną Angele !

Narazicho. Trzymajcie kciuki za testy !

2 komentarze:

  1. Ja Ci dam usuwać bloga! Tylko spróbuj, to Zobaczysz, że osobiście przyjadę i Ci ten pomysł z głowy wybiję ;pp
    No i kciuki za testy trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhm... "nie golimy jaj w łazience" jest boskie. Ale jak nie w łazience to gdzie? W kuchni? xD hahaha
    dzięki za pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń