wtorek, 12 kwietnia 2011

Ehh..

Nie jestem w humorze. Na pewno zgadniecie przez co. Tak, durne testy. Durne, powalone, głupie, brzydkie, śmierdzące, nic nie wznoszące, piźnięte, kurewsko walnięte testy !
Przepraszam, musiałem ochłonąć.
Słabo mi poszedł test humanistyczny, a jutro jeszcze matma. Czemu, do jasnej cholery, angielski się nie wlicza ?! Czemu się, pytam ?
Dobra, nie ważne. Bo zachowuję się jak kobieta w tych dniach. Znaczy, nie każda kobieta. Ale znam poszczególne przypadki zachowujące się jak ja w pierwszych zdaniach tego posta.
Co  by tu..
Nie mam pomysłu co polecić, o czym napisać. Dzisiaj tylko jedna rzecz była godna uwagi z mojego punktu widzenia. Kolejny nowy odcinek Dr.House'a. Ale nie będę o nim opowiadał, bo każdy z was nie w temacie. No dobra, prawie każdy.
Ale ta Olivia Wilde.. Ona jest po prostu piękna !

Mógłbym dodać ostrzejsze zdjęcia. Ale po co ? Każdy mastubator internet ma, a nie lubię Olivie tylko za świetną figurę i ciało.
Gra świetnie. Obejrzałem połowę jej filmów, i mówię wam. Ma talent. Taka naturalna odmiana Megan Fox. Och.. Oby dwie lubię. Tylko kogo bardziej ? Chyba Olivkę.
Nie mam pomysłu co by tu więcej pisać. Wybaczcie, magia testów.
Cóż mi więcej pozostaję. " Suka wróciła ! " Mój tekst na następne parę dni.
Trzymajcie za mnie kciuki, proszęeee..

Narazicho !

2 komentarze:

  1. Podoba mi się sposób w jaki piszesz. Za testy będę trzymać kciuki, a Ty jutro napisz, czy Ci się udało ;)
    - Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Megan ładniejsza, bo ta, to taka trochę za chuda jest ;pp
    I zobaczysz, matma nie pójdzie Ci wcale tak źle. Wierze w ciebie! ;D

    OdpowiedzUsuń