czwartek, 14 kwietnia 2011

Siem

No i po testach. Powiem wam szczerze, że różne kosmate myśli przez nie mi przez głowę przechodzą. Po humanistycznym i matematyczno-przyrodniczym byłem taki szczęśliwy. No właśnie, byłem. Aż nie spojrzał na odpowiedzi z zamkniętych tylko. Nie jest najgorzej, ale znając moje umiejętności mogłem, powinienem napisać o wiele lepiej. Cóż, bywa i tak.
Przynajmniej z angielskiego jestem pewniejszy. Bo był na prawdę prosty. W końcu skończyliśmy o 10. Puścili nas 30 minut przed końcem regulaminowego czasu. Ależ my mądrzy..
Były testy. Już o tym wspomniałem. Przez to jeszcze nic nie oglądałem ciekawego, wartego poświęcenia mojego czasu na tym wspaniałym blogu.
Aa.. I tak apropo. Jednak go nie usunę. Za bardzo się z nim, nie wiem jak to powiedzieć, ale chyba "związałem" ?
No dobra. Obejrzałem kolejny odcinek CALIFORNICATION. Już mnie nudzi ten serial. Znaczy, mam nadzieję, że nie. Bo jest fajny. Ale ciągle seks, seks, blowjob, sex, blowjob, sex i sex ? No ludzie. Już nawet mnie to nudzi.
Ale w końcu Marcy zaszła w ciążę. Ha ! Wazenoktomia ( czy jak to się tam nazywa ) nie pomogła. Hyhyhy.
A w sobotę już wielkie, ogromne, wspaniałe, cudowne, niesamowite, piękne, oryginalne, ciekawe GRAN DERBY EUROPY !
REAL MADRID vs FC BARCELONA !
Każdy piłkarski kibic wie o co chodzi. Żeby nie było, mówię to do mało kumatych, jestem kibicem Realu !
Może i Barca wygrywała ostatnie mecze, ale co by był ze mnie za kibic gdybym przez to tak po prostu zostawił Real ? Gówniany sezonowiec, nie kibic.
Ile to już ? Tak, jakoś 5-6 lat kibicuje Realowi Madrid. Jak oni grają, znowu dla mało kumatych - grają mecz, to tak jak by dla mnie to święto było. Kupuje picie, jedzenie i oglądam. Kibicuje !
Parę filmików z pięknymi meczami Realu.

Albo tyle wystarczy. Nie chce mi się więcej dodawać. To był mecz.
Jak oglądałem ten mecz, to były emocje ! Przeżywałem ten mecz, jak bym sam w nim grał.
Ale to jest magia kibicowania. Każdy z was komuś, jakiejś drużynie kibicuje. To jest pewne. I na pewno wie jakie to uczucie.

Z okazji końca testów piosenka na dziś to : S.O.A.D - Chop Suey
Świetna. Po prostu świetna. Jak będziecie oglądać teledysk, na co bardzo liczę, to spójrzcie uważniej na minę wokalisty w 0:48. Świetna mimika twarzy.
Dziś pozdrawiam Pinesce ! Tak, pinę. ;**
Aa.. Chcę ktoś jechać do Hiszpanii, Francji, Niemiec i Szwajcarii na 8 dni za jedyne 1400 zł ?
Bardzo proszę..
Jedź ktoś do jasnej cholery ! Jak nie to przypie*dole !
Wybaczcie, poniosło mnie.

Narazicho !

1 komentarz:

  1. Świetnie, że jednak nie usuwasz!
    Notka..no co tu mówić? Jak zawsze zajebista.
    Eee..zależy co to za wyjazd dokładnie..Może się zastanowię ^^ hehe

    OdpowiedzUsuń