piątek, 19 listopada 2010

Siema

I w końcu weekend, mój upragniony weekend ! ;d


Dzisiejszy dzień był wręcz bardzo dziwny. Początek to normalnie masakra, 2 jedynki na jednej lekcji Matematyki, jak ja nie znoszę tej nauczycielkę. Grr..! 
Jedna bania za zadanie domowe, a druga za kartkówkę napisaną dzisiaj..  Dobra, nie mówię o tym więcej. ;]  
Ale później już nie było tak źle, dobrze poszła historia, było fajne kółko i 2 godziny pograłem sobie na sali. Pozytywnie :)
Zaczął się weekend, a to oznacza filmy, kino i inne fajne pierdoły. Mogę się założyć, że sporo osób pójdzie dziś na Harreg'o Potter'a. Też miałem dzisiaj iść, ale obiecałem koledze, że pójdę z nim. Ale cholery nie ma, na obóz pojechał.. Muszę jeszcze tydzień na niego poczekać. ;]    
Na dzisiaj zostaje mi tylko komputer. Obejrzę sobie dzisiaj parę odcinków Dr.House. Lubię takie seriale, są wg mnie bardzo ciekawe ;d    
Co wam dzisiaj polecić ? hm..? 


Tylko film, nie będę męczył niczym więcej dzisiaj ;p   
Tak więc, na weekend obejrzyjcie sobie ( chłopaki z dziewczynami, dziewczyny z chłopakami, tak najlepiej ) jakiś ciekawy horror.  Ja wam mogę polecić Paranormal Entity, nie mylcie tylko z Paranormal Activity. ;)    Wg mnie lepszy od popularniejszego P.A. ;))    Można się wystraszyć, i nawet 2 razy są piękne, jędrne cycka ;d   


Dziś pozdrawiam swoją przyjaciółkę Pinę ;*


Na razie.! ;) 
 

2 komentarze:

  1. Thx za pozdrowienia wczorajsze:)
    Coś widzę,że jednak się nie starasz w szkole;d
    Noo,film by się jakiś przydał...Ale nie koniecznie horror;)
    Aha,i łączmy się w nieznoszeniu matmy;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Grrr!Nie mogłam zasnąć po tym filmie. Wtedy jeszcze myślałam , że to na faktach jest .. no a później się ze mnie śmiali ,że jestem cykor :p

    Moja ocena ulega zmianie: 8/10 ! ;]

    OdpowiedzUsuń