czwartek, 18 listopada 2010

Hejka

Od razu zacznę od pogody, coraz gorsza.. ;/   A na dodatek jeszcze mocno lało pod koniec moich lekcji w szkole, masakra no.. ;[

Ale przynajmniej w szkole nie było źle, trochę nudno, ale cóż. To w końcu szkoła ;]
Zaraz mam trening trochę nie chce mi się iść, ale co mi tak. I tak nie mam nic do roboty w domu, a tam przynajmniej się ze znajomymi spotkam :)   
Kurczę, na język polski trzeba było przeczytać Pana Tadeusza, oczywiście nie przeczytałem. Na początku nawet streszczenia nie chciało mi czytać, przez co dostałem pałę.. ;]   Ale myślę, że nauczycielka nie zrobi nam sprawdzianu z tej lektury, bo to będzie masakra. ;d

Na dzisiaj polecę tylko film.   Nazywa się "Plan Doskonały".
Bardzo ciekawy thriller, można go obejrzeć o każdej porze dnia i nocy ;p    2 dobry aktorzy, ładne laski, ciekawa fabuła. ;]   Główny bohater opowiada o idealnie zaplanowanym napadzie na bank. 
Gorąco polecam :)

Dzisiaj pozdrawiam Marzenę ;P ;)) 

1 komentarz:

  1. Noo.. Tadek jest masakrycznie nudny :/
    Ja z resztą też nie przeczytałam..więc się nie martw ;p

    W takim razie może ja polecę piosenkę.. Ass like that w wykonaniu Eminema , jest moocna ;D
    W ogóle wszystkie jego kawałki są mocne ;p

    OdpowiedzUsuń