środa, 17 listopada 2010

Siema.!

Dzisiaj jest dla mnie zajebisty dzień. :) 
Po prostu wszystko mi wychodzi, dobre oceny, świetny humor, w ogóle się nie nudzę, a wisienką na torcie będzie zwycięstwo Polski w meczu z WKS. ;d
Wiem, wygórowane wymagania ;]  Niestety tylko pogoda znowu mi przeszkadza ;/ 

Skoro mam dzisiaj dobry humor, to chcę polecić jakąś extra piosenkę. Dziś podam moją ulubioną piosenkę System'u. Nazywa się Hypnotize. Jest świetna. Gorąco polecam. ;]

System Of A Down - Hypnotize


Polecę jeszcze jakiś film. Na taką pogodę to powinno oglądać się tylko jakieś super śmieszne komedie. Tak więc, polecam parodię pierwszych 2 części Zmierzchu, Wampiry i Świry.   Bardzo śmieszna, najlepiej jeśli ktoś obejrzał przynajmniej pierwszą część Zmierzchu, tyle wystarczy ;d
Są fajni aktorzy, będzie striptiz, są cycki. :)
Na dzisiaj to tyle. 

Pzdr dla mojej żony ! ;* ;d

2 komentarze:

  1. Dzięki temu twojemu meczowi, z którego się tak cieszysz nie będę mogła obejrzeć "M jak miłosć" ;(

    Ja chyba oglądałam początek tego filmu ale nie wiem czy to jest to... jakiś typ łopatą jakąś typke walnął w głowe .. a dalej to mi sie zacieło :p
    DZIĘ-ku-JĘ za pozdrowienia ! :)
    Aaa jak narazie moja ocena nie ulega zmianie :p 7/10 ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale stał się cud i Polacy wygrali;p
    Więc dzień był udany do końca;d

    OdpowiedzUsuń