sobota, 20 listopada 2010

No cześć ;d

Miły dzień mam jak na razie. Nie narzekam. Chodź ktoś złożył skargę na mojego bloga, jeśli komuś nie pasuje, niech piszę w komentarzach. Proszę. :)  

Dzisiaj nic ciekawego mi się nie wydarzyło. W końcu miałem wolną sobotę spędzoną w domu bez żadnego "rozkazu" rodziców. Cieszę się z tego niezmiernie,  ponieważ od paru tygodni to taka moja pierwsza sobota. ;)   Oglądnąłem jeden mecz, był ciekawy. Ale i tak oczekuję spotkania Realu Madryt. Mój ulubiony klub to jest, dla nie wtajemniczonych. I to już o 22, więc nie długo. Trzeba się jakoś przygotować ( prowiant m.in. ).  Później odcinek Dr.House i do łóżka ;d

Dzisiaj wam polecę film Uczeń Czarnoksiężnika. Byłem w wakacje na nim w kinie. Na prawdę świetny film, bardzo podobny do Harre'go Potter'a ;d   Gra tam Nicolas Cage i Piękna ( przynajmniej dla mnie ) Teresa Palmer. Gorąco polecam, dobra komedia. ;p

Dzisiaj polecam Darkę, mojego synka ;d ;*

Pozdro.! ;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz