niedziela, 21 listopada 2010

Witajcie ;)

Niestety weekend się już kończy. Dla nie których to zła wiadomość, a dla mnie powiem wam szczerze, że to dobra wiadomość. ;]   Nie myślcie, że jestem dziwny. Po prostu muszę poprawić oceny, żeby mi się skończył szlaban, a do tego będę miał sporo okazji ;]  Np. sprawdzian z chemii, to akurat to ta gorsza strona pozytywów. ;)

Powiem wam, że weekend jakoś lekko mi przeszedł. Obejrzałem fajny film, parę odcinków Dr.House'a, zwycięstwo Realu Madryt. Bardzo fajnie było, dzisiaj się trochę pouczyłem na chemię, myślę, że dzięki temu napiszę sprawdzian na pozytywną ocenę, chciałbym na 4, ale patrząc na moje realia to ocena pewnie będzie się wahać  między 2-3 ;d

Na dzisiaj oczywiście będzie dobra komedia polecona. ;p  W końcu trzeba utrzymać dobry humor po zakończeniu weekendu. ;))   Tak więc co ty wybrać.? Hm..   Drużyna A ! ;d  
Zajebista komedia, dużo akcji. Trochę wojenna, ale wykonana w nowoczesnej rzeczywistości. Dla tych którzy myślą, że to już jakiś klasyk, powiem, że film ten został wyprodukowany w 2010 roku ;)  Grają fajni aktorzy, powiem też ( znowu ) , że jest duża dawka humoru ;d   4 świetnych komandosów zostaje wrobionych w zamach na głównego oficera. Zostają zdegradowani i wsadzeni do więzienia. Uciekają robiąc to bardzo efektownie i efektywnie, dalej wam już nie zdradzę co będzie. ;))   W punkcie kulminacyjnym filmu są extra efekty specjalne ;]  

Mam dzisiaj dobry humor, więc polecę trochę muzyki ;]   Chodzi mi o rockowy zespół 30 sekund to Mars. Grają świetną muzę, jedną ich bardzo popularną może słyszeliście. Chodzi mi o Kings & Queen. Piękny kawałek. A jako niespodziankę poradzę, żebyście też posłuchali piosenki Search & Destroy ;))  Na dzisiaj to tyle. 


30 Seconds To Mars - Kings & Queens
30 Seconds To Mars - Search & Destroy


Dziś pozdrawiam moją extra kuzynkę Malwinkę ;d ;*

Narazie. ;)) 

2 komentarze:

  1. Nie będę się rozpisywała, powiem krótko ... z chemii będziesz miał 5 jeśli twój "pomysł" wypali ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  2. No ty poprawiaj te oceny bo do końca życia będziesz mieć ten szlaban;)
    Na ten temat to powiem jeszcze,że czasem dobra ściąga nie jest zła,np. na kartkówkę z fizyki się przydaje;p
    Czemu weekend zawsze tak szybko mija:/
    Co do filmów,to ja zawsze oglądam jakieś dziwne,nie będę mówić jakie;d
    Widzę,że tego bloga profesjonalnie prowadzisz:)

    OdpowiedzUsuń