niedziela, 23 października 2011

Witajcie

I nadszedł ten czas.. Weekend się skończył. Nigdy nie sądziłem, że tak będę przeżywał niedzielne wieczory. Szkoła średnia robi swoje. Nie chcę zwalać wszystkiego na nią, bo sporo w tym mojej winy, bo serio się nie uczę. Ale to taki mały szczegół. Weekend minął.. dobrze. Nie odpoczywałem, bo nie umiem, choć jest mi to potrzebne. I to bardzo. Nie długo padnę ze zmęczenia , ale tym się będę później martwił. Pograłem w piłkę, trochę spacerów było i mało snu. O to ostatnie martwię się najbardziej. Jest dopiero 21:20, a czuję się jakby dawno było po 02. Ale to dalej moja wina. Ostatnio wymyśliłem sobie,że wszystko będę zwalał na siebie. Co z tego wyjdzie ? Albo porządna deprecha, albo porządne wzięcie się w garść. Co do filmu.. To oglądałem na prawdę przyjemną komedię w nocy z soboty na niedzielę..
Kocha, Lubi, Szanuje
Komedia. Niby romantyczna, ale jednak nie. Z pewnością trochę dziwna. Z pewnością również bardzo zabawna. Dramatów za dużo nie ma. Przygód trochę jest.. I reżyserowi wyszło takie fajne połączenie. Obsada na prawdę dobra, fabuła również. 40 letni Cal Weaver wiódł spokojne, idealne życie. Aż tu nagle, klops. Żona zażądała rozwodu i stracił dom. Jest typowym sucharowatym ponurakiem pijącym babskie drinki w barach. W końcu spotyka go Jacob Palmer. Bożyszcze kobiet. Wybrał sobie Cala na ucznia. A za zadanie wybrał sobie uczynienie z Cala na prawdę dobrego i tętniącego życiem podrywacza. No i.. Udało mu się. W końcu Cal spotyka się ze swoim 13 letnim synem. On mu zdradza, że podkochuje się w swojej 17 letniej opiekunce. Ojciec, szczęśliwy daje mu kilka pewnych rad. Później się okazuje, że nieletnia opiekunka dzieci w starym domu Cala, podkochuje się właśnie w naszym nowym podrywaczu. Dziwna sprawa. Cal za to nie przestaje kochać swojej byłej żony Emily, która podkochuje się w mężczyźnie z którym zdradziła Cala, David'owi Lindhagenowi. Wracając do Cala. On miał dwie córki. Nie będziemy mówić o tej 4 letniej, tylko o tej 25 letniej o imieniu Hannah. Ona się podkochuje w nauczyciela Cala, Jacobowi. On oczywiście w niej również. Krótko mówiąc, film jest właśnie o tym. Czytając to wszystko jeszcze raz potrafię zrozumieć, tylko dlatego, że widziałem film. Dla normalnego śmiertelnika więc będzie się dziwnie czytało moje wypociny. Dlatego też, bardzo gorąco polecam !

Steve Carell : Cal Weaver
Ryan Gosling : Jacob Palmer
Julianne Moore : Emily Weaver
Emma Stone : Hannah
Jak mówiłem, obsada na prawdę dobra. Nawet role drugo, czy trzecioplanowe są dobrze obsadzone. Jeszcze raz film gorąco polecam. A teraz. Pochwalę się. Mój blog jest nawet czytany w Nowym Jorku. No dobra tam. Nie czytają go, ale wchodzę i to nawet na długo. Ostatnio w komentarzach przedstawił mi się Matt. Z dużą pomocą Adiego Albinosa wyjątkowo odpowiem mu w poście.

Thanks for watching my blog site, I hope you spend good time with my music video suggestions, anyway thanks for left a comment. This video music is specially dedicated for you, Matt.


Wielkie podziękowania dla Adiego. ;)

Narazicho !

1 komentarz:

  1. też oglądałam ten film i jaakoś mi nie przypadł do gustu. ; p

    i zacznij się uczyć, tępaku. ! :*

    OdpowiedzUsuń