czwartek, 21 kwietnia 2011

Gran Derby !

FUCK YEAH !
Real wygrał Puchar Hiszpanii. !
W sobotę pisałem, że meczów Real-Barca będzie jeszcze w cholerę. Wczoraj był kolejny.
I tym razem Real wygrał !
Ale jestem podjarany.  Świetny mecz. Pierwsza połowa meczu dla Realu. Druga dla Barcy. Dogrywka dla Realu i piękny gol Ronaldo !
Znowu nie mogłem zasnąć z nadmiaru emocji. Jeszcze jak oglądałem dekorację, to dosłownie, aż się łezka w oku kręciła.
Za to kocham kibicowanie. I za to kocham Real Madryt <33
Nie myślę o niczym. Serio.
Nawet nie wiem co mógłbym więcej napisać. Dodam jakieś filmiki z meczu.
To jest bramka. Jedyna w meczu, dająca Puchar Realowi.


To jest zabawa po wygraniu meczu. Wręczenie Pucharu. Tak zwana, fiesta.


No cóż. To tyle na dzisiaj. Szybko nie ochłonę. Zapewne do następnego meczu z cyklu Gran Derby. A kiedy to ? HA ! Już w środę w Lidze Mistrzów.

Dzisiaj pozdrawiam normalnych kibiców Barcelony. Wszystkich kibiców Realu Madryt.
I dwóch pierdzących idiotów z wczorajszego meczu. Maniakwciągającysięślepiamiwmonitor - Malski i Pan Doo. Mam nadzieję, że zmądrzałeś zgodnie z obietnicą.

Narazicho ! HALA MADRID !

1 komentarz:

  1. Zasłużyli na to.. teraz czekamy na LM :P
    Jest Malski, jest impreza :D

    OdpowiedzUsuń