niedziela, 27 marca 2011

Witajcie

Tak jak wcześniej obiecałem, dzisiaj będzie post o moich ulubionych aktorach. Niestety, weny też dalej nie mam. Coś nie tak się ze mną dzieje, ale spokojnie. Szybko to się zmieni.
Pogoda dzisiaj była nawet przyjemna,. Na pewno lepsza niż wczoraj. Wieczorem, nie dawno, byłem na spacerze ze znajomymi. Fajnie było. Ale i tak dzień nudny.
Chwila. Kompletnie zapomniałem. Dzisiaj miałem przyjęcie z okazji bierzmowania. Przyjemnie było. Dostałem pieniężne prezenty, był zajebisty tort i specyficzny humor mojej rodziny. Normalka na takich spotkaniach. Nie umiem z nimi siedzieć przy jednym stole. Ciągle się śmiać ? Dajcie spokój.
Najlepsza przy ich opowiadaniach jest głucha cisza. Wygląda to tak :
| opowiadanie/historyjka - śmiechy - dopowiedzenie czegoś śmiesznego - większe śmiechy - kończenie śmiechu - i trwająca parę minut głucha cisza - i znowu opowiadanie - śmiechy itd.
A jak mnie bawi ta cisza. Tak kuje w uszy.. No dobra. Dość o mojej rodzinie. To zaczynamy festiwal z aktorami. Kolejność przypadkowa.

1. Zach Galifianakis :

2. Johnny Depp :

3. Tom Hanks :

4. Jesse Spencer :





5. Hugh Laurie :




6. Robert Sean Leonard :


7.  Bradley Cooper :

8. Jackie Chan :





9.  Nicolas Cage :

10. Jim Belushi :




11. Kevin James :

12. Leonardo di Caprio :


I to tyle. To są na prawdę świetni aktorzy. Jak czytam zapowiedź filmu i widzę w obsadzie nazwisko jednego z powyższych aktorów, przestaję czytać dalej i ściągam film. I coś mi się wydaję, że pierwsze miejsce jest chyba, aktualnie, moim ulubionym miejscem. :)
To tyle. Dzisiaj pozdrawiam mojego, tak, teraz już kolegę, Bogdana z Kanady. Równy gość. :)

Narazicho.!

3 komentarze:

  1. Depp! :) reszta tez jest swietna. Blog jest bardzo fajny, wesoly i rzeczowy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. to z głuchą ciszą ci się udało ;d
    Nicolas Cage- lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to masz fajne spotkania rodzinne ;p
    Di Caprio, Depp, no i oczywiście Jesse Spencer (oczywiście wiadomo dlaczego ;d)

    OdpowiedzUsuń