sobota, 26 marca 2011

Cześć.

Eh.. Była taka ładna pogoda przez parę ostatnich dni, a tu dzisiaj gówno nie pogoda. Deszczowe chmury nad naszymi głowami.. Przynajmniej się trochę wyspałem, z czym miałem problemy w ostatnich dniach.
Co by tu.. Kurczę, nie mam dzisiaj w ogóle weny. Nie polecę ani filmu, ani muzyki.. Pokażę wam tylko zdjęcia najładniejszych dla mnie aktorek. Powinno być przyjemnie. Kolejność przypadkowa. 
1. Olivia Wilde :
                                                 
2. Emily Blunt :

    
3. Anna Hathaway :

4. Emma Watson :

5. Teresa Palmer :

6. Zooey Deschanel :

7. Alice Greczyn :

8. Kristin Cavallari :

 9. Mila Kunis


10. Megan Fox :

11. Emma Roberts :

12. Emma Stone :

13. Avril Lavingne :


To tyle. Jak wcześniej mówiłem, kolejność przypadkowa. Bo gdzie u mnie Megan na 10 miejscy by była. Nie długo dodam listę moich ulubionych aktorów, coś dla pań. Dzisiaj pozdrawiam Natalię, moją maleńką ciociulkę.! ;*

Narazicho !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz