niedziela, 28 listopada 2010

Siemka !

Nie mogę się powstrzymać, wkręciłem się w pisanie postów i nie mogę przestać ;d  

Zrobiłem małą przerwę z wiadomych powodów, było ze mną dobrze, spokojnie ;]


Dzisiaj się rozpiszę na temat jednego filmu. ;]

W tą noc ( co była oczywiście ) pojechałem sobie z kolegą na tą nową część Harrego Pottera. Powiem wam, że zajebista :)  Fajnie zagrali aktorzy, świetne efekty, mrocznie, w dobrych momentach trochę zabawnie. Dla mnie idealny film. ;)   Jedyny minus to sporo uciętych scen z książki. Dużo brakowało. Ja czytałem więc wiem. ;)   Ale i tak świetny film. Nie będę opowiadał co tam było, bo to zostawiam wam. Powiem wam, że "wychowałem się" na filmach o Harrym, oglądałem parę razy wszystkie części. Mam tupet, wiem ;d   Ale mi się podoba, jak innym 2 miliardowym fanklubem na całym świecie ;d    

Dobra, na dzisiaj tyle. Jak nie będzie żadnych komplikacji, to będę kontynuował ten blog :)

Na razie :) 

1 komentarz:

  1. O widzisz,ja też czytałam ostatnią część Harrego Pottera;p W sumie to całą serię przeczytałam;)
    Ale filmy to już inna bajka;p Ekranizacje książek zawsze są wkurzające jak dla mnie,ale Harry Potter nawet powiem,że spoko;p
    No ja myślę,że komplikacji nie będzie;d

    OdpowiedzUsuń